lördag 20 oktober 2007

Oajajajajbuff

aj aj aj. Jag har precis bränt mig på något av följande: vaniljthé, pressokaffe eller sojamjölk. Alla tre intogs vid min frukost och alla tre var jättevarma. Förmodligen brände jag mig på allting, och nu har jag skitont i munnen. Fuck.

Det ser ut att bli en fin dag i Stockholm, klockan är 0930 och solen skiner genom höstträden. Jag älskar att bo i Sollentuna,älskar att ha naturen runt hörnet.

I dag har jag hunnit; plocka ur all disk från igår ur maskinen + ladda med vinglasen som inte fick plats, tagit ett långt bad med bad-socker (honung och citron från Body Shop), 2 sorters peeling, ansiktsmask och fot-filning (mina fötter blir lätt det skabbigaste man kan tänka sig). Dessutom gjorde jag en lila pärlemortoning i håret, för att neutralisera allt gult från tidigare blonderingar. Så nu är jag lite mer ask-blond, which is niiice. Jag har även varit ute och hämtat tidningen, diskuterat farmor med Alma (det var tydligen hemskt svårt att fatta att hennes farmor och min farmor var samma person, som nu desutom är död och INTE ligger i sin säng), lagat frukost och ätit den, samt som sagt var, bränt hela munnen. Nu tänkte jag gå ner till vattnet en sväng. Synd att jag fortfarande inte har några batterier i min kamera, annars hade ni fått se bilder senare.

Puss och hej!

Inga kommentarer: