onsdag 14 november 2007

Back to reality.

Hej bloggen.
Nu har jag inte skrivit på ett tag.
Livet känns fortfarande surrealistiskt och helt underbart men det tar på krafterna. Glömde bort i en vecka eller så allt vad ätstörningar heter och tappade över ett kilo direkt. Känner mig så himla dålig, jag vill ju inte. Jag vill bara slippa skiten, är så fruktansvärt trött på den nu. SLÄPP MIG!

Vad gäller personlig utveckling så har jag fattat flera viktiga beslut idag:

1. Jag måste ta hand om mig nu. Det räcker inte att ta sina vitaminer, måste äta bättre.

2. Jag skall ta det mer lugnt, i alla fall fram till jul.

3. Det finns ingen anledning att stressa. Jag behöver inte jobba för att ha en inkomst, lika bra att utnyttja det så länge jag faktiskt har behovet.

4. Jag är mer värd än ett underbetalt svartjobb.

5. Gotland har varit Sannafri Zon alldeles för länge nu.

Phu!

Inga kommentarer: