torsdag 8 november 2007

Hey ya

Statsen på bloggen stiger stadigt sedan jag skaffade Analytics och nu kan kolla hur många besökare jag har per dag. I går hade jag 31, känns prima!

Annars då? Jovars, jag har fått rycka in på jobbet både igår och idag, och det har varit skitjobbigt men jättekul på samma gång. Kunderna var betydligt trevligare idag, vilket var tur eftersom jag verkar ha åkt på den där jäklarns förkylningen som folk i min omgivning gått och gnällt om ett tag. Halsen gör skitont och jag är snooooorig. Men det är okej, så länge jag inte har feber.
Efter jobbet idag var det personalmöte med superduperfin middag från hurry curry (samosas, giga-avocado/räk/kyckling-sallad, diverse röror, papadums mm) och vin. Så nu sitter jag här en torsdagkväll, mätt, belåten och ganska full! Känns super! Hemresan gick typ tusen ggr bättre än i vanliga fall, med några promille i blodet, kan jag meddela. Man ser hela Stockholm i ett helt annat ljus liksom, alla är vackra och livet är kul! Missy E hjälpte ju till endel också, kan jag tillägga. Som en egen nattklubb i öronen - NAJS.

Mensvärken har klingat av lite men jag blöder fortfarande som en stucken gris. Yuck! Fast jag är lite smyg-förtjust ändå. Någonting med den där äckel-känslan av att det pumpas ut tjockt, slemmigt, blodigt klegg ur en medan man gör helt normala saker och samtidigt ser rätt fräsch ut är så jäkla häftig! Mohahahaha, jag älskar mens!

I morgon är det HELG och jag skall bara ha det kul och trevligt och sådär novembermysigt som man endast har i november när livet egentligen är rätt grått och deppigt men man ändå anstränger sig lite extra med gott te och varma filtar och sprakande brasor i öppna spisen och långpromenader bland höstlöven... äsch, fan vad jag romantiserar , men ändå!

Nee, nu skall jag kränga på mig pyjamasen, byta binda och sedan krypa till sängs.
Natti-natti!


Inga kommentarer: