onsdag 7 november 2007

Slutslut

Hej min blogg.
Jag är SÅ JÄVLA TRÖTT, tror jag dör nu. Jobbet tog litegrann knäcken på mig tror jag, från 1230 till 1915 var det fullt ös medvetslös i kassan - ENSAM. Skitgriniga och sura kunder och världens längsta kö och ju tröttare jag blev desto mer klantade jag mig såklart. Jag blir så jävla irriterad på folk som är sura och otrevliga mot mig när jag bara försöker sköta mitt jobb! NEJ, det är inte mitt fel att det bara är en kassa öppen, NEJ det är inte jag som har bestämt att kläder skall vikas ihop och läggas i påsar innan kunden får ta med sig dem hem och NEJ det är inte jag som bestämt att vi inte slår in paket! En tant blev skitförbannad när hon försökte slå in ett paket så jag fick rycka in och hjälpa till. Vägrade tappa tålamodet och efteråt kändes det så himla bra. Jag vann över surtanten genom att inte bli sur tillbaka! Hurra!

Nu när jag kom hem var Alma upprörd som få över att jag inte hann läsa saga för henne innan hon skulle sova, så himla smickrande, haha. Hade ett trevligt kvällssamtal med Jonas också, han verkar trivas jättebra med att jag bor här!

I morgon vet jag inte alls vad jag skall göra, hoppas det inte blir lika jobbigt som i måndags (min förra sysslolösa dag). Får väl pallra mig in till stan och tröstshoppa lite. Inte för att jag behöver utan för att jag är så trött på mig själv. Känner mig bara grå, trist och urvattnad. Borde verkligen klippa luggen/sluta ha glasögon för det funkar liksom inte riktigt nu.

Jag är så jävla sämst på att vara ensam, verkligen. Blir hur låg som helst jättefort och allt känns liksom deppigt. Det är inte så bra i längden tror jag. Den människa som vill vara med mig 24/7 och alltid tycker att jag är världens roligaste/trevligaste/mest underhållande tjej existerar naturligtvis inte. (Men det hade varit najs!!)

Ne, nu skall jag bygga vidare på mina luftslott samt röka!
Pusshejgodnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

mimimi! om du vill kan jag säkert sällskapa dig på stan imorrn ;)