torsdag 22 november 2007

Brand New

Holish blogzor!
Nu har jag börjat få grepp om det här med blogglayout tror jag, försöker hitta en design som känns tillräckligt bra för att jag skall slippa ändra hela tiden, det blir lätt tjatigt liksom, tar lång tid och så.

Dagen är än så länge ganska ny, försöker ta det lugnt så jag orkar jobba hela dagen senare. Börjar 12 och slutar 19:15, tjena! Igår var riktigt trevlig, trots att arbetsdagen bara varade 3 timmar. Har funderat på vad jag egentligen föredrar; jobba 12-timmarspass 3 dagar i veckan eller 6 timmarsdagar vid 5 tillfällen i veckan. Eftesom jag inte har några hobbies som kräver många timmar om dagen så tror jag att alternativ 2 är min grej. Så orkar man fika med kompisar och liknande trots att man jobbar samma dag.

Alltså, jag är så okoncentrerad, kan inte formulera mig riktigt. Snar tär det helg iaf, skall bli jätteskönt. Saker jag är peppad på att göra:

  • gå ut och dansa hela natten
  • baka
  • ta långa promenader i fint väder
  • sova länge
  • se på film
Mm, det blir nog bra. Dessutom hoppas jag att ingen har missat min klippning på lördag, ahh!

Inga kommentarer: