fredag 23 november 2007

Den skulle varit till dig

Jomen hej,
vilken rolig fredag det här blev.

Det var så jäkla kul att jobba igår, helt sjukt! Sju timmar bara sprang iväg, men sen var varenda liten cm av mig död. Blodsockernivån låg väl vid fotknölarna eller nåt, efter 5 timmar utan mat (måste äta ofta ofta annars blir jag knäpp) och jag var sjukt opepp och sur när robin försökte muntra upp magen med pyttipanna. Men det blev bra tillslut, det blir det alltid. Med mat i magen är jag glad nästan jämt! Trots att jag bara sovit runt 6 timmar är jag helt vaken i ögonen i dag!

Hade sett fram emot en ledig fredag då jag skulle träna upp mina skills i nya bildredigeringsprogrammet
men ack, vad jag bedrog mig. Skulle ju till Huddinge as always, och här finns bara supersega datorer och knappt mozilla ens. Stön. Fördriver tiden med korsstygn och läsning, så jag klagar inte. Men jag hade verkligen behövt en hemma-dag idag, städa, tvätta osv. Nåväl, det blir ju helg också tillslut.

Måste förmodligen släpa mig upp vid sex imorgon eftersom jag skall vara på Toni&Guy kl 8. Det blir kul, lugna gatan i Edsviken ikväll alltså. Det går ju liksom inte att komma sliten/bakis/trött när man skall modella, kommer inte på fråga!

Nu äre smögtid. Snus är för bönder!
Puss på tån.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi! Och för att du inte ska bli sur och tvär när du modellar så kommer jag med fika ;) <3

Anonym sa...

snus är för coolingar som jag! ;)