lördag 17 november 2007

Breakingthelaw

Har så himla ont i huvudet och allt känns bara allmänt inte-så-bra just nu.
Och jag vet att jag lovat mig själv att aldrig mer tänka så här men jag gör det ändå.
Sov för länge idag och har därför tvingats trycka i mig mat med mycket kortare intervaller än vanligt > mätt hela tiden > ontimagen > känner mig stor stor stor. Hatar det. Vill egentligen bara ta på mig pyjamas och gömma mig under täcket men i Sannas värld är det inte okej klockan 5:20 pm. Trodde jag var färdig med att känna mig obekväm i min egen kropp. Jag menar, obehag har man ju till och från hela tiden, men sålänge det handlar om yttre omständigheter är det mkt mer okej. Man KAN byta miljö/umgänge/sysselsättning om dessa faktorer får en att må dåligt, men man kan aldrig byta ut sig själv. Och just nu kommer obehaget inifrån, från huvudvärken och svullna magen sprider det sig ut i varje cell av min kropp. Jag vill bara springa, riva mig blodig, dunka huvudet i väggen men jag vet att det inte löser någonting. Jag vet att det inte är konstruktivt. Jag vet att det bara förstör. Men varmduschar och ångande tekoppar kan inte förändra någonting. Inte nu i alla fall.

Och nu bryter internet ihop, för typ tusende gången i dag. Jäkla skit, jag vill bara bort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh :(
Du är bäst och jag saknar dig mest!