söndag 18 november 2007

FLYG MIG!

Hej hej bloggzor!
Nu är jag på saftis igen efter en helg på landet.
Känns jättebra att vara tillbaka faktiskt, har saknat mitt rum och min vice-familj, måste erkännas! I morgon är det måndag och it's never too late to start tryin' som de säger = nya friska tag alltså!

Mando och chill-outtime imorrn mao, det blir najs. Jobba på broderiet och så förstås; Dagens Höjdpunkt = träffa Johanna Marteleur, TJOHO!

Är så sjukt avtänd på cigg btw, kanske dags för en snus-period? (För jag måste ju förstöra mig själv på nåt sätt. Lol.) Frågan är bara; svarta lungor eller svart mun? Hälsa eller fåfänga? KOL eller uppfrätt tandkött? Ack, dessa dilemman!

Längta-saker for now: advent, julbak, snö, blixthalka, vurpor, snowboard, filmmaraton, tefrossa och snöbollskrig! Heja vintern!



1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid , darling! ;D