tisdag 6 november 2007

edit:

Nä, jag skoja bara.

Allt kommer lösa sig, allt kommer bli bra.

Jag var på Dagens Industri i dag och trots att det kändes som en arbetsintervju och de var två mot en (mig) och jag kände mig som världens blondaste 14-åring utan koll på någonting så tror jag det gick bra. de skulle höra av sig i veckan. Och så fick jag en hel påse med olika tidningar ("så kan du sätta dig in i börsen ,haha") som jag naturligtvis glömde på pendeln.

MEN.

Jag gick in en sväng på Indiska också och tjatade lite, sa att jag ville jobba och så. Så nu har jag en vecka innan jul + lite småhelger. Bossen skulle ringa, hon också.

Så nu är jag uppe på land igen, det är lugnt. Nu är det lunchtime (dinkelpaste eller quinoa, det är frågan!) och sedan tanka-film-på-kungsholmen-time.

Sweet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter bra, Sanna! ;)

Anonym sa...

daniel chang! :D