tisdag 6 november 2007

HURRA!

Jaså minsann, jag klarade den här dagen också.

Hade, som flitiga bloggläsare kanske noterade, ju en liten formsvacka nån gång mitt på dagen, men det tog sig igen. Åkte hem till Hilda och laddade ner en massa gött, bl.a. lou reed, britney's senaste, missy elliot (saknat ända sen jag slutade med streetdance), miss lee, those dancing days och div 90-tals hits. FINEMANG, särskilt med tanke på att min iPod verkar ha skärpt till sig igen.


MEN, nu till huvudnyheten; jag har känt att något varit på gång i kropen på sistone, förutom själva viktökningen. Och idag kom bekräftelsen: på toan på Kungsholmen - MENS!!! Inte låtsasmens, den var inte blå (för er som inte vet det; mens är typ slem och blod = KAN inte vara blått) utan ljusrosa. Jag har inte riktigt hunnit fatta det oerhörda än , har ju faktiskt inte haft mens på ca 1,5 år. 4 år sedan den var normal och regelbunden. MEN NU JÄKLAR! Lär ju inte vara lika glad imorgon, värkarna borde ju sätta in snart (har alltid haft världens hemskaste mensvärk, spytt och så) menar jag. Trots det är jag verkligen på humör för att fira detta. Borde ställa till med mens-party snart, eller nåt.

Tack gode gud (och all mat, haha)!

Jag är fertil!

Jag är frisk!

Hurra!

Hurra!

Hurra!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

heejee...

grattis igen till mensen! insåg nog inte hur bra det var förren efter du gått...men TJOHOO!

och tack för att du kom och höll med sällskap i den mörka novemberkvällen!

Puss!

Anonym sa...

du är grym, grattis :)