onsdag 28 november 2007

koftan, var är du?

Om det är någonting som kan driva mig till vansinne är det att inte hitta saker.
Min favorit-kofta är spårlöst försvunnen och jag KAN bara inte fatta var den är någonstans. Min senaste minnesbild är att den ligger i köket, på en stol, och att jag bär ner den till mitt rum.
Nu är den borta. har i princip vänt upp och ner på hela huset, men jag lyckas inte få fram den. Och visst, jag har försummat den i ett par veckor, inte använt den så mkt och så, men förtjänar jag verkligen detta??? I huvudet spelas möjliga outfits där koftan ingår på repeat, och den ena framstår som mer genialisk än den andra. Fattar inte hur jag skall kunna leva utan den, och jag ser verkligen inte hur den någonsin skulle kunna ersättas! Har inte heller några förhoppningar om att den dyker upp, jag har ju för fan letat överallt! Snälla söta rara, kom tillbaka!!

Inga kommentarer: