söndag 4 november 2007

Madness

Ojoj, nu har det gått nästan en hel helg utan att jag har skrivit. Fantastiskt! Har Sanna fått ett liv kanske? Mja, jag vill inte riktigt sträcka mig så långt kanske men jag måste trots allt tillstå att det börjar arta sig mina damer och herrar. Igår var jag på reggaefestival vid Universitetet och dansade mig svettig till nåt random ska-band. Det var kul! Innan satt vi på Kungsholmen och spelade öl-spel, jag vann inte men har för mig att jag slutade på en stark tredjeplats eller nåt. 3 vodka/citron/äppeljuice-drinkar och jag var askalas. Festligt värre!

För övrigt har jag haft en trevlig eftermiddag på söder (fredagen) med fröken Marteleur och i dag världens finaste promenad längs Edsviken med trevligt sällskap och änder, solsken och lite minusgrader tillochmed! Slog sov-rekord i morse, typ 10 (om inte mer!) vilket gjorde mig hemskt stolt. Det är så trevligt att sova, nästan det skönaste som finns.

Annars då? Jovars, jag har styrt min internetuppkoppling med en sån här smart grej:Och fått en ny mobil tack vare att jag nu kan titulera mig Player i stället för Kompis (vilket för övrigt sög):
Najs najs helg, med andra ord.

Inga kommentarer: