tisdag 20 november 2007

Over and over

Sitter i ett nystädat rum i Edsviken och har fest tillsammans med Hot Chip i mitt huvud. Det är naaaaajs! Pigg trots att jag gick upp halv sju och somnade runt tolv. Jag är så full av energi, känns verkligen som jag klarar allt idag.

Igår var rätt segt till en början. Broderade och promenerade med J. Efter 3-fikish åkte jag in till stan och köpte världens skönaste jeans. Tänker bosätta mig i dem, trots att det är den största storleken jag haft i byxor sedan ettan på gymnasiet. Whattheheck, de får mig i alla fall inte att hata att äta. Snarare att vilja slå kullerbyttor och fajtas! Och det är skitbra. Utanför weekday blev jag hejdad av en tjej från Toni & Guy som undrade om jag kunde tänka mig att ställa upp som hårmodell på nån sorts visning på lördag. Kände mig lite tveksam först, har kämpat så jävla länge för att bli blond, men hon lovade att de inte skulle göra det mörkare. Så fatta grejen; jag får en gratis färgning + koolers klippning för inga pengar alls som egentligen skulle kostat typ 1600! Och jag behöver varkligen klippa mig, trust me. Har inte varit hos frisören sedan i augusti, så detta var verkligen perfekt timing. Skall dit ikväll och visa upp kalufsen så de vet vad de skall hitta på i helgen, är rätt nervös för jag vet inte vad jag skall ha på mig, haha!

I eftermiddag blir det julklappspepp och gräddbakelse med JohannaPanna och så eventuellt en middag på stan med en hard-working man + hårinspektion på Toni&Guy. Shit vad allt är kul nu!

Pöss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh yey! samma som jag har gjort!! Jag lovar: det kommer bli skitsnyggt! ;)
Jag vill ocksååååååå!