torsdag 29 november 2007

Setting sail

Godmorgon!
En nyfrukostad, smygsmutsig men påklädd Sanna undrar varför det går så dåligt för hennes blogg just nu. Kanske för att jag skriver mer sällan nu.. men det händer liksom inte så mycket! Jag går mest och väntar på att allt skall komma igång. Jobb, pengar, resor, boende.. allt hänger liksom ihop! Löser sig en sak löser sig allt i sinom tid.

Lyssnar på diverse TTA bootlegs, bästa morgonmusiken!

Igår hade jag flyt, gjorde första vurpan för den här vintern och slog hål på knät. Det var kul. Dessutom åt jag hamburgare, det var också kul.

Idag skall jag betala räkningar, åka till Mandometerkliniken (UTAN Johanna! Buhu!) och försöka hitta Östermalmsgallerian (som inte existerar, enligt eniro.se och hitta.se!!). Tjoho.
Sedan en jäkligt späckad helg med jobb, hästuppvisning och gotlandsresa.
Jeeeez, i'm a buzy woman.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är Västermalmgallerian, hörru! :D
Det är bara att åka till Fridhemsplan, så är du där ;)
Jag saknar dig, skrutt!

Anonym sa...

du har en underhållande blogg :)