torsdag 29 november 2007

Summer had its charm

God kväll blogg. En trött sanna som skriver, men hemskt nöjd.
I dag har jag äntligen tagit tag i framtiden på riktigt, sökt sex jobb! Känns superbra, oavsett om jag får något eller inte. Nu har jag ju i alla fall försökt.
Så mycket saker jag vill göra, så många platser jag vill besöka, så många äventyr att vara med om. Peppen är hög hög hög, mina damer och herrar!

Har även jobbat ett mini-pass på Indiska, det var kul. Fått min dagliga "vilka-fina-glasögon"kommentar (även om "fin" ibland är "roliga"/"konstiga"/"störda" också) och varit allmänt sockertrevlig mot julhandlande stockholmare.

Tycker så mycket om att längta, det här kommer bli alla tiders!

1 kommentar:

Anonym sa...

"So many adventures could have happend today,
so many songs we forgot to play,
so many dreams swinging out of the blue.
Well, let them come true"

Haha, det du skrev var ganska likt mitt lilla citat från en låt jag har nynnat på hela dagen :P