onsdag 5 december 2007

hej världen

Sista dagen på ön idag, hujedamig.
Skulle å ena sidan lätt kunna säga att tiden har flugit iväg, för det har den verkligen! Samtidigt känns det som jag varit borta länge länge. Själv har jag förändrats på 1000 sätt sedan jag tog båten över vattnet, den personliga utvecklingen går SÅ mycket fortare när jag är ledig jämfört med jobbdagarna, då jag mest hinner tänka på nästa kund, nästa arbetsuppgift, nästa plikt eller nästa måltid. Nu är plikterna så mycket färre, en dag kan gå ut på att bara rida/julbaka/ta en hundpromenad etc. Och då hinner tankarna flyga iväg, hjärnan växer så den knakar, osv. Det är kul! Men jag skulle gärna vilja ha lite nya intryck också, därför blir det perfekt att åka hem till Sollentuna idag, hurra! Hoppas solen skiner över Edsviken imorgon, för här har det verkligen varit höstrusk för hela slanten ända sedan vi kom.

Åh, de senaste dagarna har verkligen varit SÅ bra, thx Jewhannie! Massa fina kort som skall laddas upp så fort jag kommer hem!

Puss puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv Gutatösen! Det har varit underbart! :D