söndag 28 oktober 2007

Too much to handle



Hola blogger.




Nej, jag vaknade inte sex, jag vaknade kvart över fem och var superpigg. Insåg dock det orimliga i att gå upp redan då, så jag höll mig i sängen fram till 0630, då gav jag upp. Mamma vaknade också tidigt, som tur var, så jag slapp vara vaken ensam.


Trots att mitt matchema säger "frukost - 0800" så tog jag morgongröten redan 0730. Ingen stor grej för dig kanske, men jag var grymt stolt. Varje liten sak som gör mig mer till en vanlig människa och mindre ett anorexiaoffer är en positiv sak för mig. Som att jag numera inte använder deciliter/matsked/teskedsmått, KAN ta en banan i stället för ett äpple (trots att äpple = en frukt och banan = en och en halv), och ha ost på mackan i stället för keso. Synd bara att man får sån cheezy andedräkt av ost, haha.



Drömde en hel massa i natt, men det kände jag på mig redan innan jag somnade faktiskt. Bl.a. så var mormor med, hon rökte och var förbannad över att hon frös om fingrarna. Annars så klättrade jag i grottor och åkte tunnelbana (vilket var jättejobbigt för det var natt och nästan alla uppgångar hann stänga så jag hamnade vilse och hittade inte pappa i rätt tid) och hade Allvarliga Samtal med en och annan.
Kul!




Hittade bilder på mammas dator från typ förra vintern. Jag skulle modella för hennes fårskinnsboa, resultatet blev inget vidare. Kan ju tillägga att jag mådde fruktansvärt dåligt under den här perioden, så jag fattar inte riktigt vad jag garvar åt :/

Inga kommentarer: