onsdag 12 december 2007

SNART

Har egentligen ingen direkt blogginspiration, vi får se var detta tar oss.
Nedräkningen inför julafton har iallafall börjat för min del, nästa lördag packar jag säcken och tar renarna till Julland. Längtar! Fram tills dess är det all work and no play som gäller, vilket känns helt okej så fort jag tänkar på 1: pengar och 2: alternativet, att sitta och inte göra ett skit två i två veckor.

Sitter just nu i mitt rum i Sollentuna, som för tillfället har en lätt odör av avlopp hängandes över sig, något är (och har varit i ca två veckors tid) fel på toaletten, den läcker och luktar illa.

Veckan har annars varit jättebra, i måndags träffade jag en mkt kär vän som jag inte sett IRL på ett halvår. Det var helt fantastiskt roligt! Annars har jag sett film och städat och varit pank.

I kväll blir det eventuellt after-work med LillLöken och sista halvan av Kiki's Delivery Service (vilken jag f.ö. BEORDRAR alla som läser detta att se, särkilt om ni någon gång har varit i/har en thing för Visby)

Pusshej.

2 kommentarer:

cherry me sa...

søtnos!
vi bara måste ses! tænker på dej OFTA jag med.
nær åker du till gotland før julen?
vi kan væl ivarjefall førsøka klæmma in en fika en dag?!?
e du kvar på indiska?
isåfall jobbar vi ju en five minutes walk ifrån varandra bara juh!

hoppas du mår bæst!
puss puss puss puss :)

cherry me sa...

haha.. by the way.. lænken till mig ær tokig.. det ska va www.cherrykillsme.blogspot.com ;)

puss!